2013. június 24., hétfő

Tiszavirágzás 2013


Sziasztok!

Tegnap este ismét vízre szálltam. Habár először nem volt nagy kedvem, de végül egy jó kérészrepülés reményében csak elindultam. Terv a következő volt: este gyönyörködök a tiszavirágzásban, aztán sötétedéskor pedig el kezdek harcsázni.


Meg sem fordult a fejemben, hogy esetleg balinozzak, vagy jászozzak, mert a rendkívül erős kérész repülésben nem is nagyon láttam értelmét, meg nem is nagyon voltak szedések a víz tetején. A Tiszán június 21-én kezdett repülni a kérész, és hát bizony három nap alatt eléggé tele tudják falni magukat a halak.


A történethez hozzátartozik még az is, hogy 6 óra körül zivatar érkezett. Eleredt az eső és feltámadt a szél. A kérészek meglepő mód rendületlenül rajzottak és még bő fél órával később, az idő kitisztulásakor is folytatták a repülést. Szép látvány volt.


Aztán végre rátértem a horgászatra is. Ezt a részét nem ragozom túl. 21:30-kor kezdtem meg csurogni, és 01:30-kor fejeztem be. Egyetlen egy kapásom volt ezúttal. Nagy meglepetésemre egy termetes jász szedte le látványosan a víztetejéről a harcsáknak szánt wobblert. Igazán szokatlan, hogy ilyen nagy csalira, ilyen heves felszíni támadást kapok, ráadásul pont egy óvatos jászkeszegtől. Tehát a történet elég extrém, de igaz :-)


Ma este a Bodrogon fogunk horgászni Kovács Péter barátommal. Remélem eredményesek leszünk. Ja, és nagyon remélem, hogy ezúttal "megúszom" szárazon.... :-)


folyt. köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése