2013. június 20., csütörtök

Nyáresti "bajszoska"


Sziasztok!

A tegnap esti harcsázás igaz története lerövidítve: :-)

Körülbelül este 7 óra körül szálltunk vízre barátnőmmel. Szürkületben balinozást terveztünk, amit én végül is teljesen kihagytam. Amíg barátnőm sorra szedte a balinokat, addig én wobblerkarbantartást végeztem a csónakban.


Aztán éjjel 10 óra körül kezdtünk meg csurogni a jónak vélt szakaszon. Eleinte nagy reményekkel pergettünk, de aztán az idő múlásával csökkent a lelkesedésünk. Edina aztán fel is adta, és inkább lefeküdt aludni a csónakban.


Én kitartottam, és végig dobáltam az előre eltervezett "útvonalat". Ennek meg is lett az eredménye. Csak egyetlen egy kapásom volt, de szerencsére azt meg is tudtam fogni. Végül is mondhatom, hogy száz százalékos eredménnyel zártam az éjszakát... :-)


Bot: Shimano Beast Master BX 240 cm. Orsó: Shimano Exage 4000 FC. 25-ös fonott. Csali: Heddon Tadpolly.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése