2013. május 8., szerda

Tavaszi süllők, balinok

Sziasztok!

Sajnos az árvíz elhúzódása miatt áprilisban nem sok horgászatra volt lehetőségem, de ez talán nem is baj, legalább nyugodtan ívhattak a halak.

Ahogy visszatért medrébe a Bodrog, rögtön elkezdtem vallatni az ártéri kifolyók rohanó vízét. A hónap végén és május elején már megteltek élettel a mellékágak. Rengeteg hal tért vissza a mederbe, és a ragadozók is a kifolyók környékén bandáztak és tizedelték a keszegnépet.

Sok szép halat fogtunk ki (és engedtünk is vissza) barátnőmmel, aki egyre jobban ráérzett a wobbleres pergetés ízére. Szerencsére sok tesztcsalit is sikerrel használtunk; sok új wobbler esett át az első fogásán ezekben a halban bővelkedő napokban.

Hajnalban és napközben balinokat fogtunk. Az esti fényváltáskor pedig süllőre pergettünk. Egy-két este nagyon sok szép tüskés-hátút fogtunk úszó wobblerekkel.

Bomber Shallow Fingerling wobblerrel fogott éjjeli ragadozó

Ez a különleges színű Abu Tormentor wobbler is egy májusi éjszakán lett felavatva

Nagyszerű horgászatokon vagyunk túl. Remélem a hónap többi része is hasonlóan sikeres lesz...

Nézzétek meg az egyik horgásznapról készítette kisfilmet ITT